Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020

fb gray

Και η “Καθημερινή” καλεί τον Στέλιο Πέτσα να δώσει τη λίστα με τα ποσά στα ΜΜΕ στη δημοσιότητα

Με μία λιτή αναφορά στο κύριό της άρθρο η “Καθημερινή” του Σαββάτου 13 Ιουνίου παίρνει θέση για το θέμα της διάθεσης των 20 εκ. στα ΜΜΕ για την καμπάνια του “Μένουμε Σπίτι” και “Μένουμε Ασφαλείς”.

Αναφέρει συγκεκριμένα:

“Όταν το κράτος ξοδεύει χρήματα του Έλληνα φορολογουμένου σε μία διαφημιστική καμπάνια, πρέπει να το κάνει με διαφάνεια και σαφείς κανόνες. Υπήρξαν κυβερνήσεις στο παρελθόν που έκαναν ακρότητες και χρησιμοποίησαν το δημόσιο χρήμα ως πολιτικό εργαλείο. Καλό είναι να μη δημιουργούνται υποψίες ότι το φαινόμενο αυτό συνεχίζεται. Η πλήρης διαφάνεια είναι ο μόνος δρόμος,όπως και η θέσπιση καθαρών κανόνων”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

πηγή:thefaq.gr

Πολιτική Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για την εξατομίκευση περιεχομένου, για την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και για την ανάλυση της κίνησης μας. Δε μοιραζόμαστε προσωπικές σας πληροφορίες με τρίτους.