Αποκλειστικό-ΚΤΕΛ Ανατ. Αττικής: “Καθημερινός ο κίνδυνος για “νέα Τέμπη” καταγγέλλουν οι οδηγοί

λεωφορεία ανατολική αττική 1 678x381

Advertisement

Του Γιάννη Μούρτζινου 

Σε αιφνιδιαστική απεργία προχώρησαν  χθες το πρωί οι οδηγοί του ΚΤΕΛ Αττικής που πραγματοποιούν αστικά δρομολόγια στην ανατολική Αττική μέσω σύμβασης με τον ΟΑΣΑ . Το αποτέλεσμα ήταν πολλά λεωφορεία να μην βγουν από το αμαξοστάσιο και να ταλαιπωρηθούν οι ανυποψίαστοι επιβάτες που τα περίμεναν υπομονετικά στη στάση. Ωστόσο οι ίδιοι οι οδηγοί αποκαλύπτουν τα πολλά προβλήματα των οχημάτων που κινούνται στις περιοχές Πεντέλη, Ραφήνα, Νέο Βουτζά ,Μαραθώνα, Κορωπί, Νέα Μάκρη, Ανθούσα, περιγράφοντας τον υπαρκτό κίνδυνο να ζήσουμε “νέα Τέμπη”.  

Στα πιο πρόσφατα, οδηγοί των  ΚΤΕΛ Αττικής  διαμαρτυρήθηκαν για τη μη καταβολή των δεδουλευμένων τους από την εταιρεία διάρκειας 2 μηνών και πλέον. Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, τα χρήματα έχουν καταβληθεί προς τα ΚΤΕΛ, ωστόσο προέκυψε τεχνικό πρόβλημα με τη ροή των χρημάτων προς τους οδηγούς. Μετά την απεργιακή κινητοποίηση τους η διοίκηση των ΚΤΕΛ ξεκίνησε την καταβολή των δεδουλευμένων, ενώ, όπως καταγγέλλουν οι οδηγοί, τις προηγούμενες ημέρες η διοίκηση τους έλεγε πως “δεν υπάρχουν αυτά τα χρήματα”.

“Έμεινε κόσμος στη στάση για κάποιες ώρες περιμένοντας λεωφορεία που δεν ήρθαν ποτέ… αλλά δεν ευθυνόμαστε εμείς γι αυτό”, λένε στο nofakenews οι απεργοί οδηγοί. Οι ίδιοι παραθέτοντας τις εμπειρίες τους στα καθημερινά δρομολόγια των λεωφορείων δίνουν και άλλες  σημαντικότερες  προεκτάσεις των προβλημάτων. Σύμφωνα με τους εργαζόμενους που μίλησαν στο nofakenews εδώ και πολλούς μήνες οι ίδιοι διαμαρτύρονται στην διοίκηση των ΚΤΕΛ Αττικής για την πολύ κακή κατάσταση οχημάτων που θα μπορούσε να προκαλέσει και κάποιο σοβαρό ατύχημα ή  δυστύχημα.

Σκισμένα λάστιχα, μηχανικά προβλήματα και “ραβασάκια” στους επιβάτες…

Το nofakenews  παρουσιάζει σήμερα αποκλειστικές φωτογραφίες από λεωφορεία που δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν στους δρόμους οποιασδήποτε πόλης σε ένα κράτος που σέβεται τον εαυτό του αλλά και μεριμνά για την ασφάλεια των πολιτών του.

IMG 87d71b23f0362f0d3091238e1cd2094f V
Σκισμένα λάστιχα σε λεωφορείο

IMG 7a94b10ad1047d7bc7a7004dedb65b28 V

IMG 38836a1cf97a89ec1e4e783bd42d1c89 V
Ακάλυπτα μηχανικά στοιχεία λεωφορείο

IMG 5af82a5a81eb3c710809eb30c1990ad8 V

IMG c3f8a71bcc18c02c2577e1183761c634 V

Πόρτες που δεν κλείνουν, λάστιχα σε κακή κατάσταση, κουμπιά που δεν λειτουργούν και ιδιόχειρα σημειώματα που ενημερώνουν τους επιβάτες οτι πρέπει να φωνάζουν στον οδηγό για την επόμενη στάση… Καλώδια που χάσκουν σε διάφορα σημεία του οχήματος και λεωφορεία   που παίρνουν φωτιά στο δρόμο είναι σύμφωνα με τους οδηγούς αλλά και τις φωτογραφίες που παρουσιάζουμε η κατάσταση στα περισσότερα οχήματα που καλύπτουν το συγκοινωνιακό έργο στην Ανατολική Αττική.

IMG 7fd594f3d4c030fdea21cdd7bb287278 V
λεωφορείο που έπιασε φωτιά

 

“Τα λεωφορεία έχουν καταρρεύσει από τα πολλά χιλιόμετρα”

Στη συνέχεια οι ίδιοι μας περιέγραψαν την κατάσταση που αντιμετωπίζουν καθημερινά οδηγώντας τα οχήματα αυτά. ” Τα λεωφορεία αυτά ήρθαν από το εξωτερικό Πολωνία , Γερμανία με εκατομμύρια χιλιόμετρα. Τα λεωφορεία αυτά τα αγόρασαν τα ΚΤΕΛ. Πριν 3 με 4 χρόνια ήταν σε καλύτερη κατάσταση, αλλά τώρα κατέρρευσαν, γιατί έχουν κάνει πολλά χιλιόμετρα. Από τα 100 λεωφορεία σε καλύτερη κατάσταση είναι μόλις τα 18 και αυτά υπολειτουργούν! Άλλα μένουν στο δρόμο , άλλα δεν ξεκινάνε καν, σε άλλα δεν δουλεύουν οι πόρτες. Και από τα 18 μόνο τα δύο είναι σε καλή κατάσταση τα περισσότερα όμως είναι στο αμαξοστάσιο καμμένα και παρατημένα. Οι περισσότεροι οδηγοί κάνουν διπλοβάρδιες και αφού δεν έχουμε λεωφορεία προσπαθούμε με αυτά που αντέχουν λίγο ακόμα”, όπως αναφέρουν.

IMG 55662e28702d8391cc74c8549cd6bb6d V

 

IMG ad2ebd8b5ec6d1923de0ebdc3be568f1 V
Σωλήνες που βγαίνουν από την οροφή των οχημάτων…

Καθημερινά παράπονα πολιτών, τσακώνονται με τους οδηγούς!

Οι ίδιοι βρίσκονται μπροστά σε καθημερινές βλάβες, με τις πόρτες να μην κλείνουν και τα φθαρμένα λάστιχα να κάνουν τα οχήματα να γλιστράνε στη βροχή. “Εννοείται οτι μπορεί να γίνει ένα ατύχημα  κάθε στιγμή” δηλώνουν οι οδηγοί και επισημαίνουν οτι ο μοναδικός έλεγχος γι αυτά τα οχήματα που βγαίνουν έξω γίνεται από τους οδηγούς. “Ο οδηγός αποφασίζει αν θα το βγάλει στην κυκλοφορία ή όχι”, τονίζουν χαρακτηριστικά. “Τρέχουν να τα φτιάξουν  άρον άρον για να επανέλθουν στην κυκλοφορία όσα δεν πάνε καθόλου” τονίζουν. Επισημαίνουν ακόμα οτι πολλά οχήματα έχουν διαρροή λαδιών και υγρών και οτι ο Θεός βοηθά να μην αντιμετωπίσουν κάτι πολύ χειρότερο στο δρόμο και οι ίδιοι και οι επιβάτες.

Τονίζουν επίσης  οτι λόγω αυτής της κατάστασης γίνονται αποδέκτες  πολλών παραπόνων καθημερινά από τους επιβάτες, οι οποίοι θεωρούν υπεύθυνους τους οδηγούς . Κατήγγειλαν επίσης οτι η έλλειψη λεωφορείων είναι υπεύθυνη για δρομολόγια που δεν πραγματοποιούνται αυξάνοντας την αναμονή στη στάση.

IMG 55662e28702d8391cc74c8549cd6bb6d V

IMG 70de9ad43649bddbbf1e4984db027637 V

 

Καθυστερήσεις στις πληρωμές

Μέσα σε αυτή  την πραγματικότητα που μας αποκαλύπτουν οι άνθρωποι που καθημερινά οδηγούν τα λεωφορεία αυτά ήρθε να προστεθεί και η καθυστέρηση καταβολής των δεδουλευμένων τους. Καθώς όπως μας είπαν “Μας κορόιδευαν  εδώ και εβδομάδες οτι θα καταβάλλουν τα δεδουλευμένα και μας πήγαιναν από Τετάρτη σε Παρασκευή. Έχουμε οικογένειες να συντηρήσουμε δεν μπορούμε να ζούμε συνέχεια με αυτή την κατάσταση”.

Οι ίδιοι υποστηρίζουν οτι αν δεν προχωρούσαν σε αυτή την κινητοποίηση δεν γνωρίζουν  πότε θα αποφάσιζαν να τους πληρώσουν.

“Πάντα καθυστερούσαν τις πληρωμές είμασταν συνέχεια ένα μήνα μέσα, αλλά τώρα σχεδόν φθάσαμε τους 3 μήνες” αναφέρουν στο nofakenews. “Πηγαίναμε στο λογιστήριο και δίνανε περίπου 200 ευρώ έναντι για να μπορέσουμε ίσα ίσα να πάμε στη δουλειά τις άλλες μέρες”, αποκαλύπτουν και επισημαίνουν “Τα χρήματα από το κράτος είχαν δοθεί, γιατί με αυτά πλήρωναν καθημερινά τα βυτία για τον ανεφοδιασμό. Αυτά τα λίγα έναντι μάλιστα τα έδιναν σε επιλεγμένους οδηγούς”, καταγγέλλουν  οι μετέχοντες στην κινητοποίηση.

Το nofakenews θα συνεχίσει το ρεπορτάζ φιλοξενώντας άποψη της διοίκησης των ΚΤΕΛ Αττικής για τα καταγγελλόμενα.

 

 

 

 

 

 

 

 

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement