Γεν. Γραμμ. ΦΙΛΜΑ «Θα δώσουμε σημασία στις ικανότητες ασφαλούς οδήγησης»

ΦΙΛΜΑ

Advertisement

Του Αντώνη Μακατούνη

 

Ένα αξέχαστο οδοιπορικό μέσα στη φύση, σε ιστορικά γεφύρια, εγκαταλελειμμένους σιδηροδρομικούς σταθμούς (σ.σ. του παλαιού σιδηροδρομικού δικτύου) αλλά και εν γένει όμορφες τοποθεσίες θα βιώσουν οι συμμετέχοντες του οδοιπορικού 50/50 με μοτοσυκλέτες. Σημείο εκκίνησης και τερματισμού θα είναι το Άργος, ενώ το εν λόγω οδοιπορικό  θα λάβει χώρα στις 19 Μαΐου, ημέρα Κυριακή.

«Θα δώσουμε σημασία στις ικανότητες πλοήγησης, ασφαλούς οδήγησης και φωτογραφίας» αναφέρει για τη διοργάνωση και μεταξύ άλλων στο nofakenews.grο Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. των Φίλων Μοτοσυκλέτας Αργολίδος (ΦΙΛΜΑ) Χαρίλαος Αναστασίου.

Ο Χαρίλαος Αναστασίου με τη Μοτοσυκλέτα του
Ο Χαρίλαος Αναστασίου με τη Μοτοσυκλέτα του
    «Το αθλητικό σωματείο- σύλλογος ΦΙΛΜΑ ιδρύθηκε το 2001. Δραστηριοποιείται και προωθεί το χόμπι της Μοτοσυκλέτας, τουριστικά αλλά και αθλητικά. Έχει διοργανώσει κατά τη διάρκεια της ιστορίας της πολλούς επίσημους αγώνες του Ελληνικού πρωταθλήματος. Συμμετέχουμε σαν σύλλογος στη ΜΟΤΟΕ (Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος) και στην ΑΜΟΤΟΕ (Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδος). Η σημερινή διοίκηση αποφάσισε να διοργανώσει ένα οδοιπορικό μοτοσυκλέτας, ένα οργανωμένο ταξίδι μοτοσυκλέτας το οποίο θα λάβει χώρα στις 19 Μαΐου, ημέρα Κυριακή. Την προηγούμενη ημέρα (18 Μαΐου) θα γίνει προσυγκέντρωση. Έχουμε ήδη αρκετούς χορηγούς (SONYKTM κ.α.)», αναφέρει αρχικά ο Χαρίλαος Αναστασίου.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η συμμετοχή θα είναι μόνο για ομάδες 2 έως 6 μοτοσικλετών. Οι διαδρομές θα είναι δύο, μία ασφάλτινη και μία μικτή σε άσφαλτο και χωμάτινη βατή διαδρομή, για όσους το επιθυμούν. Σημείο εκκίνησης και τερματισμού θα είναι- όπως προαναφέρθηκε- το Άργος. Η ώρα εκκίνησης θα είναι στις 10.00πμ. και του τερματισμού μετά από οκτώ ώρες (18.00). Όπως προειπώθηκε πρόκειται για ένα οδοιπορικό αφιερωμένο στους εγκαταλελειμμένους σταθμούς με μοτοσικλέτα και σκοπός είναι να δουν οι συμμετέχοντες από κοντά αλλά και να φωτογραφίσουν αυτά τα υπέροχα αλλά εγκαταλελειμμένα κτήρια. Οι διαδρομές είναι μέσα από υπέροχες τοποθεσίες, βατές για όλα τα on off. Θα υπάρχουν σημεία που θα πρέπει οπωσδήποτε να δείτε και να φωτογραφίσετε εσάς και την μοτοσικλέτα σας.

Ένα οδοιπορικό με είκοσι σταθμούς
Ένα οδοιπορικό με είκοσι σταθμούς

«Θα δώσουμε σημασία στις ικανότητες πλοήγησης, ασφαλούς οδήγησης και φωτογραφίας»

   Εν συνεχεία ο κ. Αναστασίου προσθέτει, μεταξύ άλλων, «Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεν πρόκειται για αγώνα, δεν θα κερδίσει το κύπελλο ο γρηγορότερος. Θα δώσουμε σημασία στις ικανότητες πλοήγησης, ασφαλούς οδήγησης και φωτογραφίας. Οι φωτογραφίες έχουν διττό σκοπό, πρώτον για να μας αποδείξει ότι η κάθε ομάδα -αφού μεμονωμένος κάποιος αναβάτης δεν μπορεί να συμμετάσχει- ότι πέρασε από το συγκεκριμένο σταθμό αλλά και δεύτερον για τα αναμνηστικά έπαθλα και βραβεία. Θα υπάρχουν δύο ειδών νικητές, αυτοί που θα συμμετάσχουν στην ασφάλτινη διαδρομή, 1ο,2ο, 3ο βραβείο και αυτοί που θα είναι στη μικτή διαδρομή με τρία πάλι βραβεία. Θα δοθούν αναμνηστικά συμμετοχής σε όλους. Την παραμονή του οδοιπορικού (σ.σ. 18 Μαΐου, ημέρα  Σάββατο) σκεφτόμαστε να διοργανώσουμε μία συναυλία με κάποιο συγκρότημα. Υπάρχει ενθουσιασμός, έχουμε πληροφορηθεί ότι θα έρθουν ομάδες ακόμα και από τη Βόρεια Ελλάδα και από την Ήπειρο».

Οι παλαιοί Σταθμοί του Σιδηροδρομικού δικτύου
Οι παλαιοί Σταθμοί του Σιδηροδρομικού δικτύου

Το ιστορικό δίκτυο σιδηροδρόμου

       Το ιστορικό σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου στην ακμή του, το 1905, μετέφερε 1.740.000 επιβάτες ετησίως καθώς και 251.000 τόνους εμπορευμάτων. Κάλυπτε 750 χλμ, διέθετε 159 σταθμούς και εξυπηρετούσε σημαντικές πόλεις όπως, μεταξύ άλλων, οι: Αθήνα, Μέγαρα, Ελευσίνα, Λουτράκι, Κόρινθο, Ξυλόκαστρο, Διακοφτό, Αίγιο, Πάτρα, Κυλλήνη, Αμαλιάδα, Πύργο, Ολυμπία, Κυπαρισσία, Καλαμάτα, Μεσσήνη, Μεγαλόπολη, Τρίπολη, Άργος, Ναύπλιο, Νεμέα.

Τα ιστορικά Γεφύρια
Τα ιστορικά Γεφύρια

Αξιοσημείωτο είναι ότι πριν την εμφάνιση των ταχέων αυτοκινητόδρομων, ο σιδηρόδρομος Πελοποννήσου είχε μεγάλη σημασία για τις τοπικές κοινωνίες της Πελοποννήσου. Διακινούσε την αγροτική παραγωγή της χώρας, λειτουργούσε ταχυδρομικές υπηρεσίες μέχρι το 1970 και υπήρξε για πολλά χωριά το μοναδικό δημόσιο μέσο μεταφοράς έως ακόμα και τη δεκαετία του 1980, «Αν υπήρχε το εν λόγω δίκτυο με το χαρακτήρα που έχει θα ήταν πόλος τουριστικής και εμπορικής ανάπτυξης. Τα περισσότερα έργα έγιναν μετά το 1902, όπου υπήρχαν Ιταλοί αρχιτέκτονες και ‘‘πετρομαστόροι’’ μαζί με Έλληνες που έφτιαξαν όλα αυτά τα γεφύρια τα οποία στέκουν μετά από έναν και πλέον αιώνα… Υπήρχαν τότε οικισμοί και περιοχές που δεν είχαν άλλο τρόπο εξυπηρέτησης», καταλήγει, μεταξύ άλλων, ο Γενικός Γραμματέας του Δ.Σ. των Φίλων Μοτοσυκλέτας Αργολίδος (ΦΙΛΜΑ) Χαρίλαος Αναστασίου.

Advertisement

Δείτε επίσης

Advertisement

ADVERTISEMENT​

Advertisement

Advertisement